Loading…

جزیره طراحی و توسعه وب

  • مرتب سازی بر اساس
  • تعداد نمایش در هر صفحه

این پست توسط در تاریخ 08 خرداد 1396 07:26:56 حذف شده است.

دلیل: مقاله فاقد محتوای فنی است

mostafa lor
مقاله: اموزش کامل سرویس Google Analytics جلسه دوم
اموزش کامل سرویس Google Analytics جلسه دوم بسم الله الرحمن الرحیم -- عرض سلام و ادب و احترام خدمت همگی دوستان -- خب دوستان جلسه قبلی ما تونستیم این سرویس رو برای وب سایتمون راه اندازی کنیم اما امروز از امروز دیگه به تشریح کامل این سرویس میپردازیم ریز داستانو براتون تعریف میکنیم که چیزی از قلم جا نمونه -- وقتی وارد سایت گوگل انالیتیکس میشیم و لاگین میکنیم صفحه زیر برای ما باز میشه در قسمت بالای صفحه اولین چیزی که می...
mostafa lor
مقاله: اموزش کامل سرویس Google Analytics جلسه اول
اموزش کامل سرویس Google Analytics جلسه اول بسم الله الرحمن الرحیم -- عرض سلام و ادب و احترام خدمت همگی دوستان ( از مدیرا گرفته تا رفقای محبوب در itpro ) -- کلاس درس مصی : سلام دوستان بچه ها : سلام مصی : خوبین خوشین سرحالین ننه سقرا خوبی چ خبر سلامتی ننه ننه سقرا : قوووبونت ننه نمیایی یه زن برات بگیرم ننه دیگه وقتشه ها مصی : خخخ نه ننه خرج زندگی خیلی بالاست نمیتونم ممد : راس میگه داداش بگیر تو هم بگیر مث من بدبخت شو مصی...
araf56
مقاله: کاربران اینترنت در خاورمیانه و جهان برای سال 2016
کاربران اینترنت در خاورمیانه و جهان برای سال 2016 آمار استفاده از اینترنت در خاور میانه (Middle East) -- اینترنت و کاربرد روزافزون آن، موجب حرکت بی محابا و رو به شتاب مردم به سمت این فضای سایبری عظیم الجثه شده! گویی تمام مردم به گونه ای مسخ این فضا شده باشند و بدون اینکه متوجه باشند به سمت اون سوق پیدا می کنند. وجود فناوری هایی چون گوشی های هوشمند در بسترهای مخابراتی و پرسرعت و همچنین اینترنت اشیاء که امکان اتصال اشیاء دوروبرمونو به اینترن...
SEOMaster
مقاله: استراتژی جستجوی صوتی در سال 2017
استراتژی جستجوی صوتی در سال 2017 خداییش هر چی بگم از این گوگل کم گفتم. اصلا نمی دونم یه جورایی همیشه منو به وجد میاره هیچ وقت هم خداروشکر متوقف نمی شه، هیچ وقتم ازش خسته نمی شم. :دی در مقاله ای که امروز می خوام خدمت شما دوستای itpro خودم توضیح بدم در مورده اهمیت پیدا کردن بسیار جستجو صوتی در گوگل در سال 2017 می باشد. نمی دونم شما هم برای خیزش تکنولوژی جستجو صوتی آماده شدید؟ یکی از بزرگترین تغییراتی که من در سئو تجربه کردم ...
SEOMaster
مقاله: معنی بودجه خزش برای ربات گوگل چیست؟
معنی بودجه خزش برای ربات گوگل چیست؟ سلام به همه ی دوستان itpro همون طور که قبلا خدمت شما در خبری (گوگل به توضیح " سهم خزنده " برای مدیران سایت می پردازد) عنوان کردم. در این مقاله به صورت کامل این موضوع رو از زبان مسئولین گوگل نقل خواهیم کرد. به تازگی، ما یک سری تعریف برای عبارت " بودجه خزش " شنیدیم، البته باید بگم ما نمی تونیم یه اطلاح واحد برای " بودجه خزش " معرفی کنیم که به صورت کامل این عبارت رو ت...
SEOMaster
مقاله: AMP چیست و چگونه کار می کند؟
AMP چیست و چگونه کار می کند؟ AMP چیست؟ -- در ماه اکتبر سال پیش، گوگل فریم ورکی با عنوان شتاب دهنده صفحات موبایل یا به اختصار (AMP)، که یک چهار چوب بسیار قابل دسترس برای بارگذاری سریع تر صفحات وب در موبایل است، معرفی کرد. این فریم ورک به صورت متن باز طراحی شده است تا ناشران رو قادر بسازه که به راحتی سرعت ( و به تبع آن، تجربه کاربری ) رو برای خوانندگان موبایل خود بهبود ببخشند. اگر چه توسعه دهندگان با تجربه اغلب نتایج مش...
SEOMaster
مقاله: یک محتوای خوب چه فاکتور هایی رو در بر می گیرد
یک محتوای خوب چه فاکتور هایی رو در بر می گیرد در مقاله ی قبلی که در زمینه تاثیر کیفیت محتوا بر سایت نوشته بودم(چرا سئو و محتوای بی کیفیت در هم ادغام نمی شوند) به این موضوع پرداختیم که چرا ما تاکیدمون بر محتوای با کیفیت هست و هیچ وقت نباید کیفیت رو فدای کمیت کرد. اما سوالی که پیش میاد اینکه چه محتوایی با کیفیت هست. در این مقاله یک لیستی از فاکتور های یک محتوای با کیفیت رو بیان خواهیم کرد: 1. در خدمت هدف بازدید کننده های خودتون باشید و به سو...
SEOMaster
مقاله: چرا سئو و محتوای بی کیفیت در هم ادغام نمی شوند
چرا سئو و محتوای بی کیفیت در هم ادغام نمی شوند فکر می کنم همه ی ما می دونیم محتوا بخش مهمی در رتبه بندی جستجو دارد، اما کیفیت محتوا هست که سبب پیشی گرفتن بهتر خواهد بود.همه ی ما شنیدیم که " محتوا پادشاه است "، در حالی که در برخی موارد این ضرب المثل درست می باشد. اما به نظر من، این عبارت می تونه بیشتر از هر چیز دیگری به صنعت ما آسیب بزنه. بر اساس Wordpress، کاربران چیزی حدود 73.9 میلیون پست جدید و 49.0 میلیون نظرات در هر ماه تولید م...
SEOMaster
مقاله: سه دلیل که شما می تونید با خیال راحت معیار ترافیک رقبا خودتون رو در نظر نگیرید
سه دلیل که شما می تونید با خیال راحت معیار ترافیک رقبا خودتون رو در نظر نگیرید خب باید بگم اینکه شما رقبای خودتون رو همیشه زیر نظر دارین کار خوبیه، واقعا می گم کاره درستی انجام می دین اما باید بگم وقتی دیگه خیلی خیلی رقباتون رو زیر نظر دارین ممکنه دیگه از یه جایی بی فایده بشه. تو این مقاله بهتون می گم چرا واقعا انقدر تمرکز روی کارایی سایت های رقیب نیاز نیست و کسایی که دارند این کارو می کنند دارند خودشون رو زیادی خسته می کنند.خب باید گفت ترافیک برای مالکین تجارت های کوچک یه...
SEOMaster
مقاله: شصت درصد کاربران سیستم صوتی بیشتر به دنبال جواب هستند تا برگشت نتایج جستجو
شصت درصد کاربران سیستم صوتی بیشتر به دنبال جواب هستند تا برگشت نتایج جستجو برقراری تماس، جستجو، پیام کوتاه، جستجو در نقشه ها مرسوم ترین موارد در جستجوی صوتی می باشد. استفاده از جستجوی صوتی و دستورات صوتی در ابزار های موبایل در حال افزایش می باشد. اگر چه، باز هم برای افرادی استفاده از این امکان مقداری ممکنه خجالت اور باشه و میل به استفاده از این ویژگی را نداشته باشند، ولی بر طبق مطالعات اخیر انجام شده بیش از 900 مالک گوشی اسمارت فون در امریکا از این امکان برای موارد ذکر...
SEOMaster
مقاله: چهار مسیری که تلاش های شما در زمینه سئو را بیهوده می کند
چهار مسیری که تلاش های شما در زمینه سئو را بیهوده  می کند سعی کنید همیشه تجارت خودتون رو مقابل چشم مشتری قرار بدین این کلید موفقیت شما هستش. بهینه سازی وب سایت یا به اختصار سئو، یکی از مطمعن ترین راه ها برای دست یابی به این موفقیت هست. چیزی حدود 6 بیلیون جستجو در روز به وسیله موتورهای جستجو انجام می شه اگه کسب و کار شما در این انبوه جستجو موجود نیست و مشاهده نمی شه پس باید گفت مسیری که دارین پیش می روید اشتباه می باشد. در ادامه به چهار مسیری که باید ب...
UNITY
مقاله: Content Filtering یا فیلترینگ محتوا چیست ؟
Content Filtering یا فیلترینگ محتوا چیست ؟ اینترنت مجموعه ای از میلیاردها محتوا است که در قالب آیتم های مختلفی در کنار هم قرار گرفته اند ، این مجموعه محتوا انواع و اقسام مختلفی را شامل می شوند که از جمله آنها می توانیم به فایل ، ویدیو ، صفحات وب ، صوت و تصویر و ... اشاره کنیم ، همه اینها محتوا هستند و محتوا طبیعتا می تواند بر اساس تعاریف مختلف مفید یا مضر باشد. فرآیند Content Filtering یا فیلترینگ محتوا در واقع شامل عملیات هایی است که برای...
UNITY
مقاله: چگونه وب سایت های متقلب و بی کیفیت را شناسایی کنیم ؟
چگونه وب سایت های متقلب و بی کیفیت را شناسایی کنیم ؟ این روزها در دنیای مجازی رتبه و رنکینگ وب سایت الکسا به عنوان یک معیار کیفیتی در نظر گرفته می شود ، چه بخواهیم و چه نخواهیم ، چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم این وب سایت در حال حاضر با توجه به ضعف های عمده ای که دارد حداقل موارد لازم جهت مشاهده کیفیت یک وب سایت را به ما ارائه می دهد ، در گذشته روشهای دور زدن این مکانیزم و سوء استفاده از ابزارهایی که ارائه می شدند امکان تقلب های زیاد و تغییرات ناگهانی...
SEOMaster
مقاله: سه دلیل که چرا وب سایت شما نیازمند یک مشاور سئو می باشد
سه دلیل که چرا وب سایت شما نیازمند یک مشاور سئو می باشد یک مشاور سئو به شما گوشزد می کنه که چه کار هایی رو می تونید برای شرایط جاری وب سایت خودتون انجام بدید، همچنین به شما نقاط اشتباه موجود رو یادآوری کنه و راه حل هایی برای عبور از چنین شرایطی به شما پیشنهاد کنه که نتیجه این عمل چیزی جز بهبود رتبه سایت شما نخواهد شد. بیشتر وقت ها وقتی ما حرف از مشاوره به گوشمون می خوره، ذهن مون بر می گرده به زمان های گذشته و شیوه های مشاوره ای قدیمی. اما باید بگم هیچ...
mostafa lor
مقاله: Cross browser چیست ؟
 Cross browser چیست ؟ (کِراس بِرُزِر) Cross browser چیست ؟ -- یکی از تکنیک های بسیار مهم و کلیدی که طراحان وب باید مد نظر قرار دهند Cross Browser بودن صفحات وبی می باشد که آنان طراحی می کنند. -- این تکنیک که همانطور از نام آن بر می آید طراحان وب را مجاب به طراحی صفحاتی می کند که به معنای ساده و عامیانه با تمامی مرورگرها همخوانی داشته باشند لذا همخوانی به این معنا که تمامی عناصر موجود در صفحات وب به درستی در تمام...
SEOMaster
مقاله: 9 حقیقت سخت درباره لینک ها :: قسمت دوم (پایانی)
-- 5. نمونه هایی از بعضی ها وجود دارند که برای مدت های طولانی با لینک کم یا لینک های بد، به خوبی ادامه می دهند. -- درسته وقتی برای اولین بار الگوریتم پنگوئن رو مخمون اومد، حال خیلی هارو گرفت. وقتی مردم شروع به حذف کردن و ردکردن لینک هاشون کردند، چیزی که مدام جولوی چشماشون میومد سقوط آزاد رتبه، سایتشون بود. امان از دست گوگل :-)) همچنین من به شخصه دیدم که سایت هایی رو اصلا هیچ لینک عالی هم ند...
SEOMaster
مقاله: 9 حقیقت سخت درباره لینک ها :: قسمت اول
9 حقیقت سخت درباره لینک ها :: قسمت اول ساخت لینک مشکل می باشد، و در این مقاله قصد دارم به شما یادآوری کنم که این کار خالی از ریسک نمی باشد. هر روز مقالات بسیاری در مورد لینک ها نوشته می شه. بیشتر اونها بسیاری عالی هم هستند، و پر از نکات خوب هست که به ما در این زمینه کمک می کند. درست حدس زدید بعضی هاشون هم به لعنت خدا نمی ارزند، و توصیه های واقعا بدی رو به خوانندگانشو می دن. اما می دونید چی کفر منو در میاره، اینکه بعضی ها می گن فلان ح...
SEOMaster
مقاله: چگونه از پنالتی لینک های خروجی توسط گوگل اجتناب کنیم
چگونه از پنالتی لینک های خروجی توسط گوگل اجتناب کنیم سلام به همه ی دوستای خوب itpro خودم امیدوارم حال همتون خوب باشه با یک مقاله دیگه در زمینه سئو در خدمتتون هستم. نمی دونم تا به حال حتما شنیدین که گفتن فلان سایت به خاطر اینکه بک لینک های نامرتبط با موضوع سایتی که داشته و یا لینک های اسپمی دچار پنالتی توسط موتور جستجو شده و به زبان ساده بگم وب سایت شون به خاطر این کار دیگه تو نتایج موتور های جستجو دیگه پیدا نمی شه. امروز قصد دارم به این مورد اشاره ک...
SEOMaster
مقاله: 10 دلیل در مورد شباهت سئو و بدن سازی :: قسمت دوم (پایانی)
6. بهینه سازی وب سایت ها و آموزش آنها در سطح رقابتی می تونه یک تجربه خسته کننده را برای شما رقم بزنه، به این دلیل که در دنیا آهنگ نابودی هیچ وقت پایان نخواهد گرفت، و این شانس وجود داره که یکی ( یا یک وب سایت رقابتی ) بهتر از شما عمل کنه، حتی اگه بهترین تلاش خودتون رو داشته باشید. به همین دلیل هستش که مورد بعدی که می خوام خدمتتون بگم در موفقیت طولانی مدت مهم و حیاتی می باشد. -- 7. انگیزه مهم ...
araf56
مقاله: ITPRO چه شخصیتی داره؟
ITPRO چه شخصیتی داره؟ وب سایت ها هم مانند انسان شخصیت دارند -- وب سایت ها هم مانند انسان ها دارای شخصیت و روحیه خاص خود هستند، چه جالب!!! اما چطور، برای اینکه ببینیم، این شباهت ها از کجا نشات میگیرد و اینکه وب سایت ها چگونه مانند انسان دارای خلق و خوی و حتی مرام و معرفت هستند، به ادامه مقاله توجه کنید . وب سایت ها هم مثل شما دارای شخصیتند، همینطور که آدمای خوش اخلاق داریم، وب سایت های با اخلاق هم داریم، همین...
araf56
مقاله: رده بندی موتورهای جستجوگر DESKTOP
رده بندی موتورهای جستجوگر DESKTOP موتورهای جستجوگر و رده بندی آنها -- صدها نفر از موتورهای جستجوگر در وب در سراسر جهان استفاده می کنند و دانستن اینکه موتور جستجو گر مربوطه در رتبه بندی موتورهای جستجوگر در چه رده ای قرار دارد، هم برای کاربران و هم برای وب سایت نویسان و صاحبان سایت ها مفیده. در تصویر زیر که بر اساس موسسه آمار کام اسکار در ارتباط با استفاده از موتورهای جستجوگر دسکتاپ (در آمریکا) در فوریه سال 2016 گرفته شده، وض...
afarhad
مقاله: امنیت وب
امنیت وب به نام خدا با سلام خدمت دوستان عزیز شروعی با :) در این مقاله قصدمون بررسی چند نکته مهم و ضروری جهت افزایش ضریب امنیتی وب سایت هست. و اولین نکته یا مقد این که ما ضریب امنیتی 100% نداریم ، هر کسی هم این ادعا رو داشته باشه بدونید که فقط در حد ادعاست به دو دلیل : 1- به نظر ضخصی من توی برنامه نویسی ، یه حد مشخصی نداریم که هر کسی به اون مقدار معین از دانش رسید ادعا داشته باشه هر حفی که من بزنم...
UNITY
مقاله: چرا ITPRO در جشنواره وب ایران شرکت نمی کند ؟
چرا ITPRO  در جشنواره وب ایران شرکت نمی کند ؟ چند روزی است که دوستان از مدیریت وب سایت ITPRO این سئوال را مطرح می کنند که چرا شما در جشنواره وب ایران شرکت نمی کنید ؟ اگر شرکت کنید ما به شما رای می دهیم و شما قطعا با این رتبه و این روند رو به رشد و بازدید قطعه جزء برندگان این جشنواره هستید. امروز می خواهیم مسائلی را برای شما مطرح کنیم که نه تنها حاشیه نیست بلکه امروزه اصل هم به حساب می آید ، ما تجربه یک باز حضور در این جشنواره را برای تجزیه و ...
SEOMaster
مقاله: 10 دلیل در مورد شباهت سئو و بدن سازی :: قسمت اول
10 دلیل در مورد شباهت سئو و بدن سازی :: قسمت اول همون طور که خوش هیکل شدن نیازمند زمان است، کسب رتبه در موتور های جستجو هم زمان بر می باشد. در ادامه 10 دلیل رو می گم که چرا این دو فرایند شبیه به هم هستند. -- 1. برای شروع -- هم در بهینه سازی موتور های جستجو و هم تمرین بدن سازی، هیچ تضمینی وجود نداره. مشاور و یا مربی شما یک برنامه منظم در اختیار شما قرار می ده و اگر شما به خوبی موارد رو رعایت کنید یا تمرین های بدن سازی رو به طور منظم انجام...
SEOMaster
مقاله: فواید ایجاد یک استراتژی سئو هدفمند:: قسمت پایانی
فواید ایجاد یک استراتژی سئو هدفمند:: قسمت پایانی -- 3. چگونه کلمات کلیدی هدفمند ایجاد کنید. -- وقتی که در حال انتخاب کلمات کلیدی هدفمند هستید، یک ایده خوب اینکه از برند خودتون شروع کنید. کلمات کلیدی بر برند شما متمرکز می باشند بهترین راه برای هدایت ترافیک از سمت کسانی است که شمارو تا حدودی می شناسند و اطلاع از کار شما دارند. بعد از اینکه این کلمات رو لیست کردید، یه مقدار عمیق تر به محتوای خودتون و رقیبانتون وارد بشید، این کار یه روش عالی ب...
SEOMaster
مقاله: فواید ایجاد یک استراتژی سئو هدفمند:: قسمت اول
فواید ایجاد یک استراتژی سئو هدفمند:: قسمت اول بعضی موقع ها ممکنه از شما سوال بشه چرا سایت شما وجود داره؟ عملکرد هر صفحتون چی هست؟ به عبارتی عامیانه تر بگم خدمتتون . سایتتون به چه درد می خوره؟ هدفتون از ساختنش چی بوده؟ جواب این سوال ها رو در ادامه به صورت کامل خدمتتون بیان می کنم. الگوریتم گوگل در سال به طور بیش از 500 بار بروزرسانی می شود، حالا سوال اینجاست چطوری یک مالک سایت می تونه یک استراتزی مستحکم سئو برای ایستادگی در برابر این تغییرا...
SEOMaster
مقاله: چگونه سئو به محتوای قدیمی سایت کمک می کند::قسمت اول
چگونه سئو به محتوای قدیمی سایت کمک می کند::قسمت اول آیا شما هم به دنبال این هستین که بیشترین ارزش سئو رو از محتوای بازاریابی خودتون کسب کنید؟؟ با من همراه باشید. همه ی ما می دونیم که محتوای اینترنت مدام و مدام در حال افزایش هست، و هر روز جذب خواننده مطالب سخت تر و سخت تر می شه. بذارید یه مثال براتون بذنم آیا می دونید روزنامه Washington Post هر روز چقدر مطالب تولید می کنه. شاید سوپرایز بشید اگه بهتون بگم روزنامه Washington Post روزانه 1200 مطلب...
SEOMaster
مقاله: 6 دلیل که چرا در سئو سایت شکست می خوریم و چگونه در آن موفق می شویم::قسمت پایانی
6 دلیل که چرا در سئو سایت شکست می خوریم و چگونه در آن موفق می شویم::قسمت پایانی -- 4.تنظیم کردن و کلا فراموش کردن -- این مورد یک از سخت ترین ها و مهمترین عامل شکست در سئو هست. درک این موضوع به مشتریان که سئو کاری مادام العمر هست واقعا سخته . مشتری فکر می کنه یه بار سئو انجام می شه و تمام در حالی که اینطور نیست. اما متاسفانه متاسفانه یک سری آدم سودجو هستند برای اینکه مشتری رو نگه دارند بر می گردن می گن ما طوری براتون سایت سئو می کنیم که دیگه هیج وقت نیاز به سئو نداشته با...
SEOMaster
مقاله: 6 دلیل که چرا در سئو سایت شکست می خوریم و چگونه در آن موفق می شویم::قسمت اول
6 دلیل که چرا در سئو سایت شکست می خوریم و چگونه در آن موفق می شویم::قسمت اول من معتقدم سئو می تونه یک قدرت اضافه به مجموعه بازاریابی شما منتقل کنه، اما موفقیت سئو بستگی به این داره که شما چقدر زیرک باشید که بر روی سئو سرمایه گذاری کنید. آیا تا به حال به تماشای شعبده بازی که چندین توپ را با ذهمت در هوا نگه می داره نشسته اید؟ با ماهرت و چالاکی، آنها رو به هوا پرتاب می کنه، و آنها را به آرومی می چرخونه، حتی با اون توپ ها یک سری کارهای فانتیزی انجام می ده در حالی که هیچ کدو...