6 نکته مهم درباره سئو ( SEO ) که باید بدانید

چه نکات مهمی در سئو را باید بدانیم تا وب سایتمان در رتبه بندی گوگل بالا بیاید؟ قبل از اینکه شروع کنم به گفتن نکته ها باید بگم که SEO مخفف search engine optimization هست .SEO به تکنیک بالا بردن رنک در موتور های جستجو مثل Google و Yahoo میگن .

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
  1. رسانه های اجتماعی : رسانه های اجتماعی شرکت های تبلیغ مجانی هستند ازشون بهره ببرید اگر تو رسانه های اجتماعی مثل facebook ,+google,twitter پرطرفدار باشید سایتتون رنکش روز به روز پیشرفت میکنه .
  2. تجزیه و تحلیل سایتتان : شما اگر ندانید که بازدید کنندگان سایتتان از کجا هستند و یا از کدام بخش سایتتان را میبینند هیچ وقت نمیتونید سایتتون رو بهینه سازی کنید. همیشه این اطلاعات رو داشته باشید یکی از سایت هایی که میتونه کمکتون کنه سایت Alexa هستش.
  3. بررسی کلید واژه ها (Keywords) : بررسی کلیدواژه ها خیلی مهمه و شما میتونید از ابزار هایی که برای این کار هست استفاده کنید مثل : Advanced Web Ranking,Google Keyword AdWords با این ابزار ها میتونید بفهمید که کاربران و بینندگان سایت شما چه عباراتی را سرچ کردند .
  4. لینک های داخلی : سعی کنید که به جای اینکه لینک هایی به سایت های دیگر بدهید بیشتر لینکها به سایت خودتان باشد و اینکه لینک هایی برای گوگل+ یا فیسبوک درست کنید که اگر کاربر بخواهد آن مطلب را به اشتراک بگذارد .
  5. محتوای مناسب : محتوا حتما باید با کیفیت بالا باشد کاربر باید از دیدن سایتتان لذت باشد و رنگ بندی هم مهم است و اینکه اصلا مطالب سایتتون رو از بقیه سایت ها کپی نکنید .
  6. منوی مناسب : منوی شما باید راحت و ساده باشد بطوریکه کاربر خیلی راحت بتواند به آن چیزی که بخواهد برسد و زیاد مجبور به گشت زنی نشود زیرا این کار باعث گیج شدن کاربر و بیرون رفتن از سایت میشود .

این ها چند نکته بود که من نیاز دیدم بگویم و امیدوارم در آینده مطالب مفید تری هم بذارم .


نظرات